wtorek, 12 października 2010

4 lata

Po 4 latach powracam do rysowania i ogólnego graficzenia.
Poszedłem na całość, bo wziąłem udział w organizowanym przez gdańską Pracownię Komiksową projekcie 24h. W 24 godziny musiałem machnąć 24 plansze na zadany temat: "zwierzęta".

Z trzech stron jestem całkiem zadowolony, reszta jest raczej do bani, ale jak na pierwsze podejście od 4 lat to chyba może być.

Powiedziałem pierwsze? Ups, drugie.
Pierwsze nastąpiło tydzień wcześniej, powstała bowiem jedna plansza dla zachwalająca kandydaturę Michała Bodenszaca na burmistrza Żuromina. Tyle, że jeszcze sobie leży na półeczce, bo nie wrzuciłem jej wciąż na kompa, a trochę jeszcze muszę nad nią popracować.

Za to wykonałem dwa proste rysuneczki, które znajdą się na okładce do mojej 24-ki (o ile te pieprzone maile jeszcze do kogokolwiek dochodzą).

Ta da:
(przód)



(tył)

4 komentarze:

mati pisze...

czru, tak trzym ziom!

naumatyk pisze...

będę się starał!

bodenszac pisze...

Jesteś koleś i tyle ;-) Mody, kreatywny i z Żuro!

naumatyk pisze...

poczekajcie, aż zobaczycie konkretne efekty. coś dużego się kroi, ale się kroi strasznie powoli jakoś.