sobota, 3 stycznia 2009

troche o mnie

To już trzeci wpis dziś, ale co tam.

Tym razem będziecie się mogli dowiedzieć czegoś o mnie. Np. stąd: http://areszto.wany.pl/i/1062007/%C5%BBuromin/Jakub-Milszewski.html

A przy pomocy strony ZegarŚmierci.info powiem Wam, co następuje:

Dożyję dokładnie:
- wariant neutralny:

42 lata, 9 miesięcy i 30 dni (co by się zgadzało z moimi przewidywaniami).

Przewidywana data śmierci: 29 styczeń 2031

- wariant optymistyczny:

51 lat, 11 miesięcy i 5 dni

Przewidywana data śmierci: 4 marzec 2040 (ogólnie rzecz biorąc sram na taki optymizm)

- wariant pesymistyczny:

32 lata, 1 miesiąc i 24 dni

Przewidywana data śmierci: 23 maj 2020

Możliwe, że zejdę z powodu upału, pokarmu albo alkoholu.

Niech mi ziemia lekką będzie:
http://oniet.o0o.pl/Polska/7-20/Jakub-Milszewski.html

Poza tym:

Moje życie jest warte 71756 złociszy!





Wartość moich zwłok to:


29767 zł


Sprawdź wartość swoich »






Moja pośmiertna reinkarnacja to: Krab




No i niestety: http://pantoflarz.o0o.pl/wynik/NDUz/SmFrdWI= (choć z tym się nie zgadzam - zainteresowane panie proszę o obronę mojej skromnej osoby w komentarzach).

Mój majątek będzie wart 683 871zł, a Twój?




Najlepsze miejsce na tatuaż to lewe przedramię!




Nie zadzieraj ze mną, jestem bardziej walnięty niż 75% ludzi!




Na 35% spotkasz mnie w piekle!

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

W tym podrywaczu nawet mnie wyszło mniej, ale nie będę narzekać na Twój wynik - wręcz przeciwnie..
];->

A.

Anonimowy pisze...

Tfu.. pantoflarzu.
Mam też większą szansę na wieczną bibę w piekle. Wymiękasz. :p

A.