poniedziałek, 15 października 2007

URODZINY RWC

W miniony weekend zdałem sobie sprawę, że radio internetowe, którego współzałożycielem się mienię obchodzi niedługo pierwsze urodziny. Owe radio to Radio Wolna Chata, dostępne pod adresem www.wolnachata.com . Gramy w nim wszystko to, co ambitne i dobre, a jednocześnie nieobecne w mediach- metal, punk, reggae, rock, hip-hop, rap, jazz, blues, troszkę elektroniki.
Jestem dumny z tego, że coś, w co wkładałem energię, pomysły, serce przetrwało już rok. Przez te 365 dni RWC zajmowało w mojej głowie bardzo dużo miejsca, zawsze myślałem o tej inicjatywie pozytywnie. Bywało, że bylem zmęczony, bywało, że miałem dość. A jednak szło dalej. I będzie szło, nie odpuszczę. Przepraszam, nie odpuścimy. Jest nas przeciaż więcej, nie jestem sam, nigdy w zasadzie nie byłem.
Wypada wymienić i podziękować serdecznie wszystkim tym, którzy choć w najmniejszym stopniu przyczynili się do istnienia tego Radia- mati_urunda, Sznappi, Kłopot, Roots_Controla, Silent_Bob, Budrys, Muka, Martini, Bobas, Zbyh, Arek, Jerzu, Ponury, Jaca. Mam nadzieję, że o nikim nie zapomniałem.
Wielkie DZIĘX należy się tez ludziom, którzy wspierali nas po drugiej stronie łącza, tym, którzy nas słuchali, którzy wypowiadali się na forum. Nie będę wymieniał tu wszystkich, bo każdy z radiowców wymieniłby innych ludzi. W każdym razie: DZIĘKUJEMY ZA TE 365 DNI I MAMY NADZIEJĘ, ŻE BĘDZIECIE Z NAMI DALEJ.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

niechaj żyje RWC nam! za twórców i wszystkich DJów wypijemy na przyszłym, trzecim zjeździe! pozdro Naum!

mati_urunda pisze...

ok, niech nam żyje, ale kiedy wg Was te urodziny? bo wg nie 1 listopada xD

naumatyk pisze...

dobra, jak trzeba to może być i pierwszego listopada.